Jak stracić tkankę tłuszczową i zyskać jędrne ciało?

Większość z nas odchudzanie utożsamia ze stratą zbędnych kilogramów. Jakiś czas temu sama znalazłam się w kręgu tych osób, które z niecierpliwością spoglądają na cyferki widniejące na wadze. Skutek?  Jednego dnia po prostu fruwałam ze szczęścia, że jestem już coraz bliżej upragnionej wagi, a za chwilę byłam już w fatalnym, dołującym nastroju, bo waga pokazywała już inną masę mojego ciała.

Zdziwiona, może trochę przestraszona zaczęłam czytać artykuły, dzięki którym dowiedziałam się jak to jest z tą naszą wagą naprawdę. Dlatego chciałabym teraz przestrzec- nie przywiązujmy tak dużej wagi do cyferek, bo nie one świadczą o atrakcyjnej, szczupłej i zgrabnej sylwetce. Nie jest ważne, czy mamy 3 kilogramy mniej , czy więcej, bo może wcale nie zawierają sie one w tkance tłuszczowej!
Na nasze ciało składa się woda, masa kostna, masa tłuszczowa oraz mięśniowa. Mięśnie z punktu widzenia zachowania szczupłej sylwetki odgrywają ważną , często niedocenianą rolę. Masa mięśniowa powoduje  wydatkowanie większą ilość energii. Od jakości naszych mięśni zależy twardość i jędrność ciała. Jeśli będziemy dbać o mięśnie- łatwiej nam będzie spalić tłuszcz i unikniemy obwisłej skóry w różnych częściach ciała.
Warto zwrócić uwagę nie tylko na dietę, ale przede wszystkim na odpowiednio dobrane ćwiczenia. Bardzo ważny w procesie odchudzania jest trening aerobowy, który powinniśmy wykonywać  przynajmniej 4 razy w tygodniu po ok. 30-45 minut. Warto pamiętać o tym, żeby wykonywać ćwiczenia systematycznie. Jeśli w pewnym momencie stwierdzimy, że uzyskaliśmy efekt i chcemy zakończyć treningi aerobowe powinniśmy się zastanowić czy rzeczywiście jest to najlepszy pomysł. Tylko systematyczne ćwiczenia zapewnią nam sprawny metabolizm. Jeśli więc chcemy uniknąć efektu jo-jo powinniśmy trening aerobowy wprowadzić na stałe do grafiku naszego dnia. Ćwiczenia powinniśmy wykonywać rano, jeszcze przed śniadaniem.

Trening aerobowy to jednak nie wszystko. Efekt jędrnego ciała uzyskasz dzięki ćwiczeniom z obciążeniem. Wiem, że większość kobiet bojąc się, że nabierze męskich kształtów, po prostu unika tych ćwiczeń. Tymczasem wykonywanie ćwiczeń z handelkami to idealny sposób na utrzymanie mięśni w dobrej kondycji.
Do wyboru masz naprawdę dużo ćwiczeń siłowych przeznaczonych dla kobiet. Jeśli dowiesz się jak wiele ich jest, z pewnością znajdziesz coś dla siebie. Wtedy bez problemu będziesz potrafila urozmaicić swój trening, unikniesz  nudy i monotonii.

Pamiętaj, że odpowiednio dobrane ćwiczenia oraz obciążenia uczynią Twoje ciało pięknym, zdrowym i zgrabnym.

DO DZIEŁA!

Patrycja

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdki (1 głosów, średnia: 1,00 na 5)
Loading ... Loading ...

Podobne artykuły:

Jeden komentarz dla “Jak stracić tkankę tłuszczową i zyskać jędrne ciało?”


Dodaj komentarz

Najnowsze wideo

Polecane artykuły

Kalendarium

Maj 2017
P W Ś C P S N
« paź    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031