Skuteczne ćwiczenia na jędrne pośladki

Widziana męskim okiem różni się od tej, którą my dostrzegamy w lustrze. W przeciwieństwie do nas, Panowie oceniają ją mniej krytycznie. My natomiast spoglądamy z niedowierzaniem w lustro- zawsze jest jakieś „ale”, mogłaby być jędrniejsza, gładsza, wyżej uniesiona…. Ile kobiet, tyle wymagań.
Zamiast wciąż narzekać i z niezadowoleniem spoglądać w lustro, skupmy się lepiej na tym, w jaki sposób poprawić wygląd tej części ciała, która przyciąga wzrok niemal każdego mężczyzny…

Eksperci twierdzą, że pośladki to ta część ciała, która łatwo modelować ćwiczeniami. Mięśnie pośladków są na tyle dużymi mięśniami, że odpowiedni trening szybko poprawia ich napięcie, a przez to kształt. Jedynym warunkiem osiągnięcia celu jest systematyczność.
Odchudzamy

Jaki jest najlepszy sposób na odchudzenie pośladków?

Najskuteczniejszy jest przede wszystkim intensywny trening aerobowy, wykonywany minimum przez 30 minut trzy razy w tygodniu. Najlepsze efekty osiągniemy, ćwicząc na bieżni, stepperze lub twisterze. W przypadku ćwiczeń na tym pierwszym urządzeniu ważne jest abyśmy wykonywali długie kroki. Na stepperze natomiast krok powinien być umiarkowany. Nie powinnyśmy wspinać się na palce, ponieważ wtedy napinamy łydki, a nie pośladki. Zgrabną pupę pozwala osiągnąć chodzenie po górach lub bardziej prozaicznie – po schodach, jazda na rolkach oraz jazda na rowerze. Możemy także wybrać się na basen- pływanie żabką znakomicie wpływa na całą sylwetkę, w szczególności modeluje mięśnie ud i pośladków.

Ujędrniamy

Najlepszym sposobem na ujędrnienie pośladków są ćwiczenia wykonywane w domu. Oto zestaw kilku ćwiczeń, które poprawią jędrność pośladków.

Ćwiczenie na pośladki numer 1

Połóż się na plecach, kolana zegnij tak aby stopy dotykały podłoża. Następnie unieś nieco pięty i opierając się tylko na palcach nóg i ramionach unieś biodra. Policz do trzech i opuść. Potem znowu podnieś, policz i opuść.

Ćwiczenie na pośladki numer 2

Przy drugim ćwiczeniu klęknij i oprzyj dłonie o podłogę. Pamiętaj abyś miała wyprostowane plecy. Następnie podnieś jedną nogę, wyrzuć ją do tyłu i wyprostuj. Przez chwilę przytrzymaj, a po chwili powróć do pozycji wyjściowej. Kolejny wyrzut nogi powinien nastąpić w bok. Ponownie przytrzymaj wyprostowaną nogę i powróć do pozycji wyjściowej. To samo wykonaj drugą nogą.

Ćwiczenie na pośladki numer 3

Ćwiczenia zwane rowerkiem i nożycami poziomymi oraz pionowymi są ogólnie znane, tak więc nie będziemy ich opisywać. Wszystkie te ćwiczenia należy wykonywać na początku po pięć razy. Z czasem należy zwiększać liczbę ich wykonywania do 15-20 razy.

Ćwiczenie na pośladki numer 4

W ciągu dnia kilka lub nawet kilkanaście razy napnij mięśnie pośladków, przytrzymaj i rozluźnij. Ćwiczenie proste i można go wykonać zawsze i w każdym miejscu.

Ćwiczenie na pośladki numer 5

Przysiady. Doskonale poprawiają mięśnie ud i rzeźbią ich sylwetkę. Stań w szerokim rozkroku, stopy niech znajdują się poza szerokością kolan. Oprzyj ręce na biodrach. Powtarzaj głębokie przysiady w 3 seriach po 10 przysiadów.

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdki (Brak głosów)
Loading ... Loading ...

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Najnowsze wideo

Polecane artykuły

Kalendarium

Marzec 2017
P W Ś C P S N
« paź    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031