Słoneczny Patrol ratuje… Twoją sylwetkę!

Zgodzicie się ze mną, że nie ma nic gorszego niż rozczarowanie? A jednak. Nic nie irytuje bardziej, niż rozczarowanie własną sylwetką.

Wyobraź sobie: planuFitness na plażyjesz idealne wakacje nad ciepłym morzem, inwestujesz w najmodniejszy kostium kąpielowy, już na trzy tygodnie przed podróżą zaczynasz całą serię zabiegów pielęgnacyjnych i w dniu wyjazdu czujesz się absolutnie gotowa na wyjście na plażę. A na plaży? Gdzie się nie obejrzysz, tam jedno ciało bardziej wysportowane od drugiego. Przyglądasz się swojemu nie do końca opalonemu brzuszkowi, biodrom i postanawiasz jednak pozostać w pareo. Skąd o tym wiem? Znam to aż za dobrze.

Każda z nas ma skłonność do popadania w kompleksy, nawet gdy sytuacja wcale nie jest tak tragiczna, jak nam się wydaje. Widząc idealnie wyrzeźbioną, zgrabną turystkę zza sąsiedniego parawanu, podejmujemy zdecydowane postanowienie: „Dość tego! Zaraz po powrocie do domu zaczynam ćwiczyć!”. W domu to postanowienie nie jest już jednak tak silne.

Dlatego trzeba działać od razu! Plaża to znakomite miejsce na naprawdę skuteczny trening. Piasek, molo, woda i otwarta przestrzeń to wszystko, co jest Ci potrzebne. Wybierz rześki poranek lub wieczór w świetle zachodzącego słońca, wskakuj w top i wygodne spodenki i ruszaj na plażę. Ćwiczenia nie zajmą Ci więcej niż godzinę, za to satysfakcja będzie bezcenna.

Pomyśl, kto z osób, które możesz spotkać na plaży, wie najlepiej, jak zadbać o formę? Tak, masz rację: to ratownicy! Dwie sympatyczne ratowniczki, Karena Dawn i Katrina Hodgson podpowiadają, jak aktywnie wykorzystać czas, spędzany na plaży, na poprawę sylwetki i utrzymanie kondycji:

 

 

Pierwsze i najprostsze ćwiczenie, jakie podpowiadają dziewczyny, to bieganie. Możesz stopniować jego trudność: na początek trucht po mokrym, ubitym piasku dla podciągnięcia kondycji, a z czasem nieco trudniejszy bieg po głębokim piasku lub w wodzie, dzięki któremu zyskujesz idealnie kształtne łydki.

By jeszcze lepiej wzmacniać mięśnie w czasie joggingu, na kostki i nadgarstki możesz założyć niewielkie, zapinane na rzep obciążniki.

Tak niewiele wystarczy, by odzyskać pewność siebie. Zatem ruszamy na plażę!

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdki (Brak głosów)
Loading ... Loading ...

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Najnowsze wideo

Polecane artykuły

Kalendarium

Lipiec 2017
P W Ś C P S N
« paź    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31